Przedsprzedaż:
W związku z dużym zainteresowaniem naszą ofertą postanowiliśmy uruchomić kilkudniową przedsprzedaż niektórych towarów (jesli przy przedmiocie nie ma formułki przedsprzedażowej oznacza to, że jest on dostępny "od ręki" lub po prostu go nie ma), która pozwala Ci mieć pewność, że otrzymasz dany produkt przed świętami. Kilka informacji z tym związanych:

-towar zamawiasz normalnie ale zostanie on wysłany dopiero po dotarciu go na nasz magazyn (prawdopodobnie już w ten piątek - 10.12).

-wszelkie produkty w przedsprzedaży są już „fizycznie” wysłane przez naszych dostawców i na bieżąco monitorujemy ich aktualne miejsce.

-jeśli zamówisz jakieś produkty w przedsprzedaży i te, które są na naszym magazynie, to paczka zostanie wysłana dopiero po dotarciu do nas towarów z przedsprzedaży.

-jeśli przy danym towarze nie ma formułki „przedsprzedażowej” to oznacza, że jest on dostępny od ręki (lub w przypadku czegwonego w "w magazynie:brak" towaru nie ma).

-ponieważ nie mamy w 100% wpływu na to kiedy dokładnie paczki zostaną do nas dostarczone, termin wysyłki może się nieznacznie się zmienić (dwa dni wcześniej/później). W skrajnej sytuacji jak gigantyczne śnieżyce lub koniec świata zostawiamy sobie możliwość przedłużenia wysyłki o więcej niż dwa dni (w takim przypadku będziemy informować na tej stronie oraz zainteresowane osoby mailowo lub telefonicznie).


Uwaga: W związku dużym obciążeniem firm transportowych w okresie przedświątecznym, zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich.


Kupowanie:
-kupowanie przedmiotu następuje poprzez wciśnięcie przycisku „do koszyka”;
-jeśli po wciśnięciu przycisku nie przeniesie Cię do widoku koszyka, oznacza to, że towaru obecnie nie ma na stanie;
-możesz wchodzić i wychodzić z widoku koszyka (produkty przez Ciebie wybrane dalej tam będą);
-w każdej chwili możesz wejść do koszyka. W prawej kolumnie strony (pomiędzy okienkiem „ostatnio dodane” a „Kraków-sklep”) znajduje się okno „Twoje konto”, w nim należy kliknąć „Koszyk...”, aby przejść do wyboru ilości produktów oraz metody dostawy i płatności.

Uwaga: Więcej na temat metod płatności znajdziesz pod tym adresem

Uwaga: wszystkie przedmioty o statusie „dostępne od ręki” mamy na magazynie i są gotowe do wysłania.

-po wyborze przedmiotów i metody dostawy, decydujesz, czy chcesz się rejestrować, czy nie i uzupełniasz dane, pod które ma zostać wysłana przesyłka.

Uwaga: podawane przez Ciebie informacje są szyfrowane i bezpiecznie przesyłane przez protokół SSL. Fabtoys, to bezpieczny sklep działający już od 2008 roku. Kilka niezależnych opinii o nas możesz znaleźć na allegro, pod tym adresem. Więcej w dziale bezpieczeństwo.

Koszty dostawy:
Pamiętaj, że za przesyłkę płacisz tylko raz (np.: zamawiając 10x Masażerów Głowy, płacisz 16,9 za pocztę pobranie).

Na chwilę obecną dostępne są następujące metody dostawy/odbioru towaru:
- 16,90 zł UPS - firma kurierska;
- od 9,90 zł Poczta Polska priorytet do 11,99 zł (w zależności od wagi). Dokładną opłatę można stwierdzić po dodaniu przedmiotu/ów do koszyka;
- 16,90 zł Poczta Polska priorytet, za pobraniem (płatne przy odbiorze);
- 22,9 zł UPS, za pobraniem (płatne przy odbiorze);
- 0 zł odbiór osobisty;
Za przesyłkę powyżej 300 zł płacimy my.

Kiedy dostanę towar?
Jeśli do godziny 14:00 będziemy mieć potwierdzenie z systemu płatności.pl, banku, że pieniądze zostały zaksięgowane lub potwierdzisz zamówienie za pobraniem, to zostanie ono wysłane jeszcze tego samego dnia roboczego.

Wysyłamy najlepszym kurierem w Polsce, dlatego zamówienia dochodzą (zazwyczaj) już następnego dnia roboczego, po nadaniu paczki. Czas dostawy Pocztą Polską to 1-3. dni roboczych. W okresie świątecznym (grudzień) polecamy zamawianie kurierem.

Gwarancja i zwroty.
Zwrot towaru jest możliwy w ciągu 30. dni od otrzymania przesyłki. Dodatkowym warunkiem jest zwrócenie towaru w stanie nienaruszonym, wraz z wszystkimi akcesoriami oraz wraz z dowodem zakupu: paragonem lub fakturą VAT. Prosimy o zwracanie towarów w oryginalnych opakowaniach.

Gwarancja. Zgodnie z prawem, jeśli zakupiony towar nie działa tak jak powinien, do dwóch lat od zakupu, to kupujący może ubiegać się o usunięcie wady lub o wymianę rzeczy na wolną od wad. W takim przypadku wymagane jest przedstawienie dowodu zakupu.

Pamiętaj! Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy ze składanym zamówieniem, to skontaktuj się z nami: formularz kontaktowy lub telefon: 660 583 705

Więcej w regulaminie i dziale FAQ.