Szukaj produktu

Info:

bezpieczeństwo

Używamy:

płatości.pl
Znak akceptacji

Bestsellery

1. iCzapka  49.99 zł
2. Żaba Antystresowa  13.99 zł
3. Magiczna Świeca  26.99 zł
4. Czterolistna...  14.99 zł
5. Zaskakujący...  32.99 zł
6. "Genialny&...  9.99 zł
7. Lodowy Kufel  36.00 zł
8. Tablica Szpilkowa  49.99 zł
9. Smakowe Pisaki...  19.99 zł
10. Gorące...  29.99 zł

FAQ

1. Pytania zadawane przed zamówieniem.

Jak zamawiać?
Jak się dowiedzieć, czy dany produkt jest dostępny?
Towaru nie ma na stanie, kiedy będzie dostępny?
Kiedy dostanę zamówiony towar?
Czy przy robieniu zakupów muszę się rejestrować, czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?
Jakie metody dostawy są dostępne?
Ile zapłacę za przesyłkę?
Ile czasu zajmie robienie zakupów?
Co to jest koszyk?
Jakie dane będą potrzebne do złożenia zamówienia (zamówienie przez Internet)?
Chcę zamówić towar telefonicznie, jak to wygląda?
Chcę dostać fakturę VAT, co muszę zrobić?
Czy będę informowany na bieżąco o statusie mojego zamówienia?

2. Pytania związane z płatnościami.

Chcę zapłacić kartą kredytową/debetową, czy jest to możliwe?
Jak zapłacić za zamówienie?
Mam konto internetowe w banku x, chciałbym bezpośrednio zapłacić z niego za zakupy, jak to zrobić?
Czy za przelew bezpośredni/płatność kartą/płatności.pl będę musiał/a dodatkowo płacić?
Zamówiłem/am towar, ale nie zapłaciłem/am poprawnie przez system płatności.pl, co zrobić?
Chcę zapłacić za zamówienie przy odbiorze, jak to zrobić?

3. Pytania zadawane podczas zamawiania.

Czy opłaty za wysyłkę się zmieniają w zależności od ilości/rozmiaru/wagi?
Czy jeśli wyjdę z koszyka/strony, to produkty zostaną zapisane w koszyku?
Chcę zamówić więcej niż jeden produkt, co muszę zrobić?
Chcę kupić towar ale nie mogę dodać go do koszyka?
Pod koniec zakupów pojawił się komunikat o treści “nie ma odpowiedniej ilości produktów aby zrealizować zamówienie”, co zrobić?

4.Pytania zadawane po złożeniu zamówienia.


Kiedy dostanę zamówiony towar?
Chcę zmienić/poprawić zamówienie, jak to zrobić?
Chcę anulować złożone zamówienie, jak to zrobić?
Po złożeniu zamówienia nie dostałem/am potwierdzenia zamówienia na podany adres e-mail, co zrobić?
Nie dostałem/am potwierdzenia wysłania towaru, co zrobić?
Dostałem/am informację o tym, że towar został wysłany, ale przesyłka nie dotarła do mnie w ciągu trzech dni roboczych, co robić?
Zamówiony towar dotarł do mnie uszkodzony, co zrobić?
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Chcę zwrócić zakupiony towar, jak to zrobić?

5. Pytania związane odbiorem osobistym/sklepem stacjonarnym.

Czy osobiste odebranie towaru jest możliwe?

6. Bezpieczeństwo.

Czy robienie zakupów na fabtoys.pl jest bezpieczne?
Jak zabezpieczane są płatności?

7. Kontakt.

Wysłałem maila/wiadomość na gg, ale nikt mi nie odpowiedział, co się dzieje?
Dane kontaktowe.

 

1. Pytania zadawane przed zamówieniem.

Jak zamawiać?
Proces składania zamówienia wygląda tak:
- dodajesz produkt do koszyka (zawsze możesz z niego wyjść i dodać inne produkty);
- wybierasz metodę dostawy i płatności;
- klikasz przycisk dalej;
- rejestrujesz się lub nie;
- podajesz dane billingowe (są to również dane do wysyłki);
- jeśli chcesz wysłać towar do innej osoby, zaznaczasz odpowiednią opcję i wypełniasz dane;
- klikasz przycisk dalej;
- finalizujesz transakcję (w przypadku płatności za pomocą płatności.pl dokonujesz opłaty).
Jeśli masz jakieś problemy z zamówieniem, zadzwoń do nas 12 423 39 37 (pn.-pt. 10:00-18:00).Góra^

Jak się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny?
W opisie każdego produktu znajduje się zielone „W magazynie:jest” lub czerwone „W magazynie:brak”. Produkty oznaczone są zielonym „jest”,dostępne są od ręki. Analogicznie, czerwone „brak” oznacza, że towaru nie ma. Góra^

Towaru nie ma na stanie, kiedy będzie dostępny?
Dzwoń lub pisz (bok@fabtoys.pl), spróbujemy jak najdokładniej podać Ci datę dostępności (istnieje również możliwość rezerwacji produktu). Towary w sklepie sprowadzane są od różnych producentów, z całego świata, dlatego czasem ciężko jest dokładnie określić, kiedy gadżet będzie dostępny. Góra^

Kiedy dostanę zamówiony towar?
Jeśli do godziny 14:00 będziemy mieć potwierdzenie z systemu płatności.pl, banku, że pieniądze zostały zaksięgowane lub potwierdzisz zamówienie za pobraniem, to zostanie ono wysłane jeszcze tego samego dnia roboczego.

Wysyłamy najlepszym kurierem w Polsce, dlatego zamówienia dochodzą (zazwyczaj) już następnego dnia roboczego, po nadaniu paczki. Czas dostawy Pocztą Polską to 1-3. dni roboczych. W okresie świątecznym (grudzień) polecamy zamawianie kurierem. Góra^

Czy przy robieniu zakupów muszę się rejestrować, czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?
Nie musisz się rejestrować. Wystarczy, że dodasz produkty do koszyka, wybierzesz formę płatności i klikniesz przycisk DALEJ. Teraz możesz się rejestrować lub nie (rejestracja trwa praktycznie tyle samo co proces zakupów bez niej, a pozwala na ominięcie procedury w przyszłości, wiąże się z możliwością wzięcia udziału w konkursach, nie wysyłamy niepotrzebnych materiałów:). Góra^

Jakie metody dostawy są dostępne?
Dostępne metody dostawy: Poczta polska priorytet/pobranie, UPS – kurier, kurier K-ex. Góra^

Ile zapłacę za przesyłkę?
Pamiętaj, że za przesyłkę płacisz tylko raz (np.: zamawiając 10x Masażerów Głowy, płacisz 16,9 za pocztę pobranie).
Na chwilę obecną dostępne są następujące metody dostawy/odbioru towaru:
- 16,90 zł UPS - firma kurierska;
- od 9,90 zł Poczta Polska priorytet (następna stawka to 11,9 zł; w zależności od wagi). Dokładną opłatę można stwierdzić po dodaniu przedmiotu/ów do koszyka;
- 16,90 zł Poczta Polska priorytet, za pobraniem (płatne przy odbiorze);
- 22,9 zł UPS, za pobraniem (płatne przy odbiorze);
- 13,50 zł K-ex - firma kurierska;

-19,50 zł K-ex pobranie - firma kurierska;
Za przesyłkę powyżej 300 zł płacimy my. Góra^

Ile czasu zajmie robienie zakupów?
Po dodaniu produktów do koszyka, zazwyczaj do 5. minut. Góra^

Co to jest koszyk?
Koszyk to wirtualny odpowiednik przedmiotu, z którym masz do czynienia w „zwykłym” sklepie. Ma za zadanie przechowywać towary przed przejściem do kasy. Oczywiście istnieje możliwość dodawania i usuwania towarów. Góra^

Jakie dane będą potrzebne do złożenia zamówienia (zamówienie przez Internet)?
Imię, nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto, e-mail, telefon kontaktowy. W przypadku firm, które chcą otrzymać fakturę VAT dodatkowo wymagane są: nazwa firmy oraz NIP. W przypadku płatności kartą kredytową system płatności.pl może poprosić o bardziej szczegółowe dane w celu weryfikacji właściciela. Góra^

Chcę zamówić towar telefonicznie, jak to wygląda?
Podajesz, co chcesz zamówić, metodę płatności i adres do wysyłki. Najlepiej, jeśli przed wykonaniem telefonu będziesz znał/a dokładny adres wysyłki oraz telefon kontaktowy. Przy zamawianiu adres e-mail nie jest wymagany.Góra^

Chcę dostać fakturę VAT, jak to zrobić?
Wystarczy, że podczas robienia zakupów, poza zwykłymi danymi, podasz nazwę firmy oraz NIP. Góra^

Czy będę informowany na bieżąco o statusie mojego zamówienia?
Jeśli podczas dokonywania zakupów podasz swojego maila, to będziesz otrzymywał/a informacje o statusie twojego zamówienia.Góra^

2. Pytania związane z płatnościami.

 

Chcę zapłacić kartą kredytową/debetową, czy jest to możliwe?
Tak, przy wyborze płatności wybierasz opcję za pomocą systemu płatności.pl (bezpłatne).Góra^

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy następujące metody płatności:
- karty kredytowe/debetowe, przelewy bankowe (lista poniżej) za pomocą systemu płatności.pl. Pod koniec robienia zakupów zostajesz przekierowany do swojego banku, gdzie płacisz za zakupy. Wszystko odbywa się automatycznie. Metoda ta jest bezpłatna i bezpieczna.
- za pobraniem, płacisz listonoszowi/kurierowi przy odbiorze.
- Przelew na nasze konto firmowe w mBanku. Pod koniec zakupów dostajesz nr konta na który wpłacasz pieniądze we własnym zakresie i dogodnym momencie.
- W przypadku odbioru osobistego możesz zapłacić przy odbiorze, poprzez płatności.pl lub przelewem na konto firmowe. Góra^

Mam konto internetowe w banku x, chciałbym bezpośrednio zapłacić z niego za zakupy, jak to zrobić?
Podczas robienia zakupów, wybierasz płatność przy pomocy systemu płatności.pl, pod koniec zakupów będziesz miał/a możliwość wybrania jednej z poniższych opcji:
mTransfer – mBank
multiTransfer – multiBank
BZWBK – Przelew24
Pekao24 Przelew – Pekao s.a.
Płać z Inteligo
Płać z Nordea
Płać z PKO BP
Płać z BPH
Płać z ING
Płać z Lukas e-przelew
Przelew z Polbank
Przelew z Millennium
Przelew z Kredyt Bank
Przelew z BGŻ
Przelew z Deutsche Bank
Przelew z Raiffeisen Bank
Przelew z Citibank
Karta kredytowa
Bezpieczny system płatności gwarantowany jest przez firmę płatności.pl. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu korzystania z systemu.Góra^

Czy za przelew bezpośredni/płatność kartą/płatności.pl będę musiał/a dodatkowo płacić?
W przypadku wyboru płatności.pl (karty, przelewu) nie (płacisz w momencie robienia zakupów). Jeśli natomiast wybierasz opcje wpłaty na konto (robisz zakupy, a następnie samodzielnie robisz przelew na podane przez nas konto), opłaty za przelew wyznacza twój bank. Góra^

Zamówiłem/am towar, ale nie zapłaciłem/am poprawnie przez system płatności.pl, co zrobić?
Zamów jeszcze raz, a w polu „informacje dodatkowe”(pod koniec robienia zakupów) napisz, że anulujesz poprzednie zamówienie. Możesz również zamówić i napisać nam w mailu, że anulujesz zamówienie.Góra^


Chcę zapłacić za zamówienie przy odbiorze, jak to zrobić?
Po prostu jako metodę płatności musisz wybrać „za pobraniem”. Góra^

 

3. Pytania zadawane podczas zamawiania.


Czy opłaty za wysyłkę się zmieniają w zależności od ilości/rozmiaru/wagi?
W przypadku kuriera i przesyłki pobraniowej – nie, natomiast w przypadku poczty polskiej opłata wynosi maksymalnie 11,9 zł.Góra^

Czy jeśli wyjdę z koszyka/strony, to produkty zostaną zapisane w koszyku?
Tak. Przez pewien okres czasu (ponad godzinę) będzie można wrócić do koszyka i produkty dalej w nim będą.Góra^

Chcę zamówić więcej niż jeden produkt, co muszę zrobić?
Jeśli chcesz dodać dodatkowe sztuki tego samego towaru, to wystarczy, że będąc w koszyku, w kolumnie „ilość”, zmienisz cyfrę 1 na taką liczbę produktów jaką chcesz zamówić. Jeśli chcesz dodać inne produkty, to wystarczy, że zjedziesz na dół koszyka i wciśniesz przycisk „kontynuuj zakupy”.Góra^

Chcę kupić towar ale nie mogę dodać go do koszyka?
Oznacza to, że towar jest aktualnie niedostępny. Jeśli chcesz dowiedzieć się, kiedy towar będzie dostępny, to dzwoń lub pisz (info@fabtoys.pl).Góra^


Pod koniec zakupów pojawił się komunikat o treści “nie ma odpowiedniej ilości produktów aby zrealizować zamówienie”, co zrobić?
Jest to rzadki błąd, występuje kiedy stan magazynowy jest niski i kilka osób, chce kupić produkt w tym samym czasie. W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się z obsługą sklepu i zapytać, czy jest możliwość zakupienia większej ilości danego produktu (bok@fabtoys.pl, tel: 660 583 705).Góra^


4.Pytania zadawane po złożeniu zamówienia.

Kiedy dostanę zamówiony towar?
Jeśli do godziny 14:00 będziemy mieć potwierdzenie z systemu płatności.pl, banku, że pieniądze zostały zaksięgowane lub potwierdzisz zamówienie za pobraniem, to zostanie ono wysłane prawdopodobnie jeszcze tego samego dnia roboczego.

Wysyłamy najlepszym kurierem w Polsce, dlatego zamówienia dochodzą już następnego dnia roboczego, po nadaniu paczki. Czas dostawy Pocztą Polską to 1-3. dni roboczych. W okresie świątecznym (grudzień) polecamy zamawianie kurierem. Góra^

Chcę zmienić/poprawić zamówienie, jak to zrobić?
Zmiana zamówienia jest możliwa wyłącznie do czasu wysłania przez nas paczki. W celu wprowadzenia modyfikacji, dzwoń lub pisz (bok@fabtoys.pl). Góra^

Chcę anulować złożone zamówienie, jak to zrobić?
Zamówienie można anulować jedynie do czasu otrzymania e-maila z potwierdzeniem jego wysyłki. Kiedy zamówienie zostanie wysłane, a chcesz z niego zrezygnować zobacz na pytanie „Czy mogę zwrócić zakupiony towar?”. W celu anulowania zamówienia wystarczy wysłać e-maila o treści: „Proszę o anulowanie zamówienia nr …” (bok@fabtoys.pl). Prosimy o wysyłanie wiadomości z e-maila, który był podawany podczas rejestracji/zakupów. Umożliwi to weryfikację prośby.Góra^

Po złożeniu zamówienia nie dotałem/am potwierdzenia zamówienia na podany adres e-mail, co zrobić?
Najpierw warto sprawdzić folder ze spamem (z niechcianą pocztą). Jeśli to nie pomoże, prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu. Najczęściej dzieje się tak, kiedy przy wpisywaniu adresu e-mail wystąpi błąd.Góra^

Nie dostałem/am potwierdzenia wysłania towaru, co zrobić?
To, po jakim czasie dostaniesz e-maila potwierdzającego wysyłkę zależy głównie od formy płatności, jaką wybrałeś/aś. W przypadku płatności.pl lub przesyłek pobraniowych, powiadomienie o wysyłce powinno przyjść w ciągu 24h od złożenia zamówienia. W przypadku płacenia na poczcie czas ten może się znacznie wydłużyć. Jeśli niepokojąco długo (do 3.dni) nie dostajesz potwierdzenia o wysyłce dzwoń lub pisz(bok@fabtoys.pl). Prosimy o podawanie numeru zamówienia.Góra^

Dostałem/am informację o tym, że towar został wysłany, ale przesyłka nie dotarła do mnie w ciągu trzech dni roboczych, co robić?
W takiej sytuacji, należy skontaktować się z obsługą sklepu, podać numer zamówienia (lub inne dane) i wyjaśnić sytuację. Najczęstszym powodem jest brak zostawiania awiza przez listonosza.Góra^

Zamówiony towar dotarł do mnie uszkodzony, co zrobić?
Zdecydowanie zalecamy sprawdzenie towaru przy odbiorze, w razie uszkodzenia towaru pozwoli to na spisanie protokołu i odesłanie towaru. W takim przypadku wysyłamy nowy towar na nasz koszt. W przypadku kiedy napiszesz do nas po trzech tygodniach, że towar został uszkodzony przy dostawie, to ciężko będzie nam w to uwierzyć.... ;].Góra^

Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Chcę zwrócić zakupiony towar, jak to zrobić?
Jest to możliwe w ciągu 30. dni od otrzymania towaru. Dodatkowym warunkiem jest zwrócenie towaru w stanie nienaruszonym, wraz z wszystkimi akcesoriami oraz wraz z dowodem zakupu: paragonem lub fakturą VAT. Prosimy o zwracanie towarów w oryginalnych opakowaniach. Pozostałe postanowienia oraz adres zwrotu (adres sklepu) podane są w regulaminie.Góra^

5. Pytania związane odbiorem osobistym/sklepem stacjonarnym.

Czy osobiste odebranie towaru jest możliwe?
Od dnia 27.06.2011 osobisty odbiór towaru w Krakowie (jak i całej Polsce) zostaje zawieszony do odwołania. Góra^

6. Bezpieczeństwo.

Czy robienie zakupów na fabtoys.pl jest bezpieczne?
Wszystkie dane podawane przez klientów podczas zakupów, bądź przy rejestracji, przechowywane są w chronionej bazie. Dostęp do danych mają wyłącznie wybrani pracownicy sklepu oraz określone w ustawie Dz.U.97.133.883. organy państwowe. Wszelkie dane osobowe podlegają przepisom ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z dnia 29 października 1997 r. z późn. zm.).
Dodatkowo, podczas podawania danych, zabezpieczamy podawane przez Ciebie informacje 128 bitowym protokołem SSL.

System płatności zabezpieczają płatności.pl. Transakcje obsługiwane przez ten system zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji. System bezpieczeństwa opiera się na czterech filarach (więcej poniżej). Góra^

Jak zabezpieczane są płatności?
Podczas procesu płacenia mogą państwo wybrać opcję płacenia poprzez system płatności.pl. Transakcje obsługiwane przez system zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji. System bezpieczeństwa opiera się na czterech filarach:
1. Komunikacja
Wymiana informacji pomiędzy sklepem/serwisem oraz bramkami jest szyfrowana w oparciu o technologie SSL. Dodatkowo istnieje możliwość szyfrowania informacji wymienianych między platformą/sklepem a klientem (SSL).

2. Fraudy
Sprzedaż usług z wykorzystaniem zapłaty kartą kredytową/płatniczą jest obarczona wysokim ryzykiem. Wynika to m.in. z anonimowości kupującego oraz chęcią szybkiej realizacji zamówienia (brak czasu na dokładną weryfikację).
Firma PayU S.A. jako operator serwisów PayGSM i PayU (Płatności Allegro) zdobyła wiele doświadczeń w tym zakresie. Posiadana wiedza pozwoliła obniżyć wskaźnik podejrzanych transakcji z 40% do 0,2%. Pozwoliło to zaoferować klientom systemu Platnosci.pl unikalną funkcjonalność, jaką jest przejęcie odpowiedzialności za chargebacki (potrącenia z tytułu transakcji oszukańczych przeprowadzanych z wykorzystaniem kart kredytowych/płatniczych).

3. Sekcja Bezpieczeństwa
Nad prawidłowym przebiegiem realizacji transakcji, czuwa wyspecjalizowana sekcja bezpieczeństwa, a także profesjonalny Dział Obsługi Użytkownika. Wszystkie transakcje poddawane są monitoringowi.

4. 3D-Secure
3D-Secure to nowa technologia podnosząca poziom bezpieczeństwa przy transakcjach internetowych poprzez jednoznaczną identyfikację posiadacza karty za pomocą specjalnego hasła, którą wdrażają wystawcy kart. Na stronach banku następuje identyfikacja klienta poprzez wprowadzenie wcześniej wyznaczonych danych identyfikacyjnych i haseł. Jeśli wystawca potwierdzi tożsamość posiadacza karty to cała dalsza autoryzacja następuje w taki sam sposób jakby 3-D Secure nie został zastosowany. Transakcja trafia do centrum rozliczeniowego celem autoryzacji. Pomyślna autoryzacja kończy uwieńczoną sukcesem transakcję. Góra^


7. Kontakt.

Wysłałem maila/wiadomość na gg, ale nikt mi nie odpowiedział, co zrobić?
Na wiadomości e-mail oraz gadu-gadu staramy się odpowiadać w ciągu 24h od ich otrzymania (w dni robocze). W praktyce staramy się, abyś otrzymał/a odpowiedź już w ciągu godziny od jej otrzymania, niestety zdarza się, że wiadomość z jakiegoś powodu do nas nie dojdzie, w takim przypadku prosimy próbować ponownie.Góra^

Dane kontakowe:
Adres: FabToys, ul. Lenartowicza 19, 30-038 Kraków;
GG: 2669174 ;
E-mail: bok@fabtoys.pl ;
Telefon: 12 423 39 37, 660 583 705 (prosimy o kontakt w dni robocze, 10:00-18:00).Góra^